Spennende tider imøte…

Photo 12 52 30 08.08.13God herlig torsdag alle!

Overskriften lyder spennende og det er det, litt trist at jeg ikke kan dele så mye enda men jeg kan dele hvor jeg har vært i dag:)

Photo 13 51 13 08.08.13

Er det ikke lekkert? min nye favorittplass i Trondheim befinner seg på toppen av Clarion hotel og heter Astrum Grill og Rawbar 🙂

Photo 13 57 07 08.08.13

Nå er ikke jeg akkurat kjent lenger for å renne ned dørene til utesteder etter mørkets frembrudd men på dagen når vi er velsignet med slikt vær var det lykke å drikke sin kaffe her 🙂

Anbefales, hyggelig betjening var det her å 🙂  neste gang blir det nok en matbit også, når jeg ikke har det så travelt!

Trondheim er vakkert og brukes alt for lite til å være så nerme, knips på fingrene fra meg!

Jeg ønsker alle mine lesere en strålende kveld, nå skal jeg sette bena i bløt og dekke meg til med min askepottmaske:)

( legger ved et bilde tatt for en ukes tid tilbake så man kan se virkningen etter 30 min om man ser noe da..hehe:) jeg føler iallefall at den virket )

MASKE

2 thoughts on “Spennende tider imøte…

  1. Huden din ser da ut til å få mere glød på bildet helt til høyre, ja !
    Hvilken maske er dette her?

    Jeg er altfor dårlig til å gjøre sånn selv, blir kun tatt masker når jeg går til hudpleie….

    God søndag !

    • ja det synes jeg også 🙂
      Denne masken selger jeg i vårt firma Helen:)
      http://www.nossum.no

      men jeg har ikke prøvd den før, selv om vi har hatt den i mange år, jeg er nemlig heller ikke spesielt flink med huden min 😛
      (pinlig å fortelle når jeg driver firma som baserer seg på netopp det)
      tusen takk Helen for søndagsønsket 🙂
      ønsker deg det samme tilbake, herlig søndag! 🙂
      klem 🙂

Legg igjen en kommentar

