PIP

Photo 12 01 55 16.08.13Jeg er nok den aller heldigste jenta hvertfall i mine øyne om dagen som har så snille venner at jeg faktisk får meg gaver jeg ønsker meg sånn helt utav det blå 🙂

En jente kommer med blomster, en annen med fantastiske historier og ikkeminst så kommer det ei flott dame med denne skjønne PIP koppen som jeg bare MÅÅÅ ha fler av!

(beklager Torbjørn men nå skal koppene byttes ut igjen…haha…)

August til nå har vært helt fantastisk og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle alle de gode tingene som kommer min vei!

Men et stort smil om munnen og en TAKK til alle som hjelper oss på vei i allefall 🙂

nå skal jeg legge meg på soffan med et pledd og min favoritt «spark i rompa»- bok for tiden! (Og som jeg også fikk i gave senest i går av en person som jeg virkelig ser så mye opp til)

The most beautiful business on earth av Rolf Kipp!

Legg igjen en kommentar

