Hjemmelaget er aller best!

God herlig lørdagskveld alle fine:)

I dag har vert nok en spennende dag:) men det var ikke det jeg skulle snakke om i dag, jeg tenkte å tipse dere om noe av det beste jeg vet!

Nemlig Peanøttsmør 😛

Den er jo også som de fleste skjønner MYE bedre om du lager den selv og så enkelt da gitt!

Photo 19 17 24 31.08.13

DU TRENGER:

1 stavmixer

ristede peanøtter

(ristede cashew nøtter hvis du ønsker, det er SÅÅÅ godt)

( hvis du ønsker Tine Smør, da blir den ikke så tørr)

mix til ønsket konsistens

Photo 19 19 15 31.08.13

Velbekomme!

2 thoughts on “Hjemmelaget er aller best!

  1. Mmmmm, fristende !
    Flink du er som lager den selv, tenker den varer vel neppe lenge? Hehe

    Tusen, tusen takk for utrolig hyggelig «klem» jeg fant på FB siden min/Villa H.
    Klem tilbake til deg, og det fra Bolsena/Italia !

Legg igjen en kommentar

