Im sorry!

Heeei fininger 🙂

Jeg skjønner godt at dere som leser bloggen min fast begynner å bli lei av slike sporadiske og plutselige innlegg, jeg lover at jeg skal skjerpe meg etter noen klapps på fingrene 🙂

Først vil jeg starte med å be om unnskyldning for så dårlige oppdateringer for jeg vet jo at mange venter her i spenning på hva som skjer 🙂 Desverre kan jeg enda ikke røpe så mye, men snart:) soooooon!

Photo 20.09.13 15 51 59Er ikke dette vakkert? På tur til Røros på fredag fikk vi verdens fineste kjøretur!
Norge er bra vakkert 🙂

Jeg har enda ikke fått ladet opp kameraet mitt men holder på nå så ila dagen kommer et interiørinnlegg også!

Vi har nemlig gjort om både på stuen og på kjøkkenet! Litt baller i luften er alltid morro sant ? 🙂

IMG_4699Kjøkkenøya er kasta ut og blitt erstattet med et bord og to benker som skal males etterhvert. Vi elsker det og sitter på kjøkkenet hele dagen!

nå skal mor leke litt med junior før hun skal jobbe! Jeg ønsker dere alle en strålende søndag:)

Jeg vil avslutte med et bilde jeg fant på instagram

IMG_4574

Legg igjen en kommentar

