ila dagen

sa hun og vips så var timene gått og jeg sov godt i senga mi 🙂

Men nå er jeg her, ready and steady!

God Mandag peeps:)

I dag har vi startet dagen fint med en god kollega:) Gjør meg alltid så glad!

Photo 22.09.13 12 18 38Spisestue pr dags dato! Er ikke helt fornøyd med spisebordet lenger og ønsker meg veldig et nytt et! Og for ikke å glemme puter til stolene 🙂 Ellers bruker vi mye tid rundt dette bordet!

Photo 22.09.13 12 19 01En sliten orkideé som ikke helt vil seg her på bordet men jeg gir meg ikke 🙂 Om noen har noe tips så del dem gjerne:) Hører så mye forskjellig om disse, noen sier at man skal vanne de en gang i uken i vasken med rennende vann over seg, noen sier at de skal kun vannes fra dispenseren som den står i, og andre sier vann hver dag? what to do?

Photo 22.09.13 12 23 22Liker oss godt i stuen vår etter vi fikk bytta sofa og bord:) Mange vil vel synes bordet er en smule upraktisk men det synes ikke jeg, kaffegjestene blir likevel invitert til spisebordet!

Photo 22.09.13 12 23 52Photo 22.09.13 12 24 25Så var det det koselige kjøkkenet da, som virkelig har blitt en samlingsplass for oss etter vi kastet ut kjøkkenøya!

Photo 22.09.13 12 20 28Desverre får jeg ikke tatt så fine bilder av den enda men det blir! Jeg har nemlig en plan om å male kjøkkenbord og benker slik at bunnen blir hvit og beise platene i drivved 🙂 blir ikke det lekkert tro?  🙂

Photo 22.09.13 12 21 04Som dere ser så skjer det ting her selv om jeg ikke har vært så flink til å vise det frem i det siste 🙂

Jeg lover igjen å bli flinkere.

Ønsker dere en strålende dag.

Stor klem:)

2 thoughts on “ila dagen

  1. Først, er jeg glad du fant tilbake til min blogg, Yvonne 🙂

    Så må jeg si spisestue kroken er herlig !
    Men, det rare er..man likevel ønsker seg forandringer til tider, så spent på hva du nå finne rpå, også har vi alltids http://www.finn.no hvor alt kan selges unna….johoooo

    Orkideer, ja. denne får kanskje litt lite sol/lys?
    Jeg pleier bare og gi litt vann 1 gang u ken, passer på at den får sol, og den pleier og vare lenge, men her er kanskje også blomstene på vei til å visne…da klippes bare stilken litt ned, og er du heldig vil nye blomster, men det tar gjerne en laaang stund, så her må man være tålmodig .o)

Legg igjen en kommentar

