Spisestuemøbler! MÅHA!

Photo 04.10.13 11 58 52Høsten kommer ikke lenger snikende på og lenger kan jeg ikke se ut å si at åh nå er det godt å varmt ute selv om det er høst for sola skinner!

Da er det godt det finnes ullsokker, varm sjokolade og stearinlys!

Og jeg baker skolebrød 🙂 Det er fredag og jeg er sikker på at ungene blir glade for det når de kommer hjem fra skolen 🙂

Fru.nossum ønsker seg nytt spisebord, og nye stoler, og nye lamper fra frk.Wickstrøm

nærmere sagt to av denne over spisebordet!

1186849_516778258390359_2097394895_nNei nå får jeg fortsette med bollene mine!

Så ønsker jeg dere alle sammen en strålende helg:)

klem!

Legg igjen en kommentar

