Drøm

DSCF7175Så lenge jeg kan huske i mitt liv tilbake har jeg hatt et ekstra spesielt øye for det vakre og spesielle. Hus, interiør, make-up, hud,klær osv… jeg husker når jeg var lita og vi var på bilturer, jeg kunne sitte å drømme og fantasere at jeg bodde i de forskjellige «slottene» jeg fant på min vei og hvordan jeg skulle innrede det og leve i det!

I Danmark for noen år tilbake fant vi et vakkret hus eller «slott» i mine øyne da som jeg virkelig kunne tenke meg å leve i. Det ble jo ikke slik da men tenk om det fantes noe sånt i Norge, vel det gjør jo det…

Photo 28.09.13 09 59 25men dette kommer jo aldri til å selges!

Jo for tenk, at nå ligger dette vakre huset ute for salg og så i min by da, vakre og skjønne Trondheim ♥

Jeg kunne vandret langs nidelven å tatt inn dette vakre synet hver eneste dag om jeg kunne!
Det gir slik ro i sjelen å finne noe så vakkert, folk må sikkert tenke at føsj så materalistisk hun er men vet du det er jeg! Jeg elsker fine ting, sånn er det bare!

Helt fra jeg var lita jente husker jeg at hver gang jeg så på film så mista jeg innholdet fordi jeg var så optatt av å se på alt det andre rundt. Hvilke møbler hadde de, og hvilken farge var det på veggen, hvordan klær hadde de og hvor hadde de kjøpt kjøkkenet sitt ?

Ja slik har det alltid vært, å kunne hvile øynene på noe vakkert gir meg indre ro! TENK Å KUNNE BO SÅNN DA ♥

Her i huset er det en rolig dag i dag og det er virkelig godt kjenner jeg!

Av og til så er lukta av mpd i vaskebøtta og barn på hver sin sofa med film helt greit en lørdags formiddag også!

Jeg ønsker dere alle en strålende lørdag!

Stor klem:)

One thought on “Drøm

  1. Kjære deg, du er ikke alene om og elske pene ting !
    Jeg gjør det også, og om noen syns det er overflatisk – så tenker jeg de får bli kjent med meg først, før de danner seg en mening.

    Å bo i Italia, gir meg jo masse tilgang til og se flott arkitektur, jeg er særlig svak for gamle bygg, Studere flotte vinduer i gotisk stil eller renessansen….elsker det ! Antikviteter, elsker det også.
    Ikke så viktig og følge hva som er mote på interiør, bare man trives med det man selv velger, tenker nå jeg 🙂

    Vær deg, Yvonne ! Vi er alle unike

Legg igjen en kommentar

