Fredag og kos i heimen!

Photo 01.11.13 15 12 35Happy friday 😉

ja for det ble det for mor i dag, jeg bestemte meg etter å ha sendt ungene på skolen at i dag ja da skal jeg ta meg helt fri, både fra jobb og fra alt mulig annet.

vel… nå har jeg vasket gulv, bakt rundstykker og satt i gang et nytt ryddeprosjekt!

Er det ikke snedig hvor mye rydding som kan gjøres i et hus, selv om du tror du er helt ferdig så nei.. da var det et annet sted det var blitt rotete, men fint at det går an å ta seg en pause!

I kveld skal mor på jentekveld med vin og kos, må si kvelden er skikkelig etterlengta og det gledes STORT 🙂

I pausen min nå så ligger jeg slengt på soffan med et deilig julemagasin og drømmer meg bort i dette bildet 😛

Ønsker dere alle en strålende fredag!

klem og kos 🙂

2 thoughts on “Fredag og kos i heimen!

  1. Kos deg ikveld, tenker det blir masse latter og fine samtaler !

    Hvilket julemagasin er det du har kjøpt?
    Så på de her om dagen, men greide ikke og velge….var jo så mange !

    Goooood helg, Yvonne 🙂

    • tusen takk Helen:) ja det var virkelig en koselig kveld:)
      jeg er så utrolig glad i alle mine interiørblader så denne gangen var det faktisk en gammel utgave av Maison jeg tittet i 🙂

Legg igjen en kommentar

