Verdens fineste skap

i allefall i mine øyne ❤

Som vanlig satt jeg å tittet på finn.no og til min store hysteriske glede fant jeg endelig et skap som jeg har lett etter sååååå lenge!

Problemet mitt var at mannen i mitt liv var absolutt ikke intr i å være med meg å hente denne skatten da, å til min store fortvilelse så skjønte jeg at jeg kunne jo ikke gjøre dette alene!

81_131856656Jeg trodde på øvre makter og ringte paret som skulle kvitte seg med det og sikret meg skapet, og avtalte henting på lørdag. Som mange vet så skulle jeg på jentekveld på fredag og enda når jeg var på tur til å dra dit var løsningen fortsatt ikke der…

Rett før jeg dro kom Mr.T og sa at oki da, jeg skal være med deg å hente skapet 😉 tjohooooo!

Vi dro det inn i hus og det veide sikkert tohundretusen kg, så om jeg hadde alliert meg med en venninne så hadde det nok ikke hjulpet 😛
Det passet absolutt ikke inn med våre farger så da sprang jeg ned i kjelleren å laget min egen maling, som jeg har hatt så mye hell å lykke med tidligere, det ble ikke dårligere denne gangen synes jeg og her er resultatet:

Photo 05.11.13 12 54 14jeg er SÅÅÅÅÅ fornøyd, å det ble så fint 🙂

Photo 05.11.13 12 54 29å det er skikkelig digert:)

Noen ganger er det bare værdt det, eller hva mr.T ?;)

Ønsker dere alle en strålende tirsdag!

2 thoughts on “Verdens fineste skap

  1. Her har du gjort ett skikkelig funn, Yvonne !

    Me love it !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Særlig med din trylling av maling på den, gjorde hele susen, med engang tenkte jeg på litt sånn provance-stil-fransk-landstil 🙂
    Dette blir virkelig smykket i stuen din, godt kjøpt og snill mann som hjalp til !

    God helg ønskes deg og dine

    • tusen takk Helen:) ja dette skapet har jeg virkelig forelsket meg i:) det ble så lekkert 🙂
      blir nok ikke å kaste ut dette med det første!

      Ønsker dere en strålende helg:)

Legg igjen en kommentar

