Her bor fineste Tyra vår…

Photo 25.11.13 13 44 34Hey beautiful peeps:)

håper helga har vært like fin som min.
Fredagen min startet med dette

Photo 22.11.13 10 17 20herlig med selvpleie og fine negler:)

etterfulgt av julebord med de beste kolleger( bilder kommer)

Lørdag var soffan god å ha etter ei sen natt, men det skulle ikke bi noe dårligere her hjemme

Photo 23.11.13 20 53 49min skjønne mann måtte jo prøvelage ribba til jul;)
Ellers har vi gjort om og ordnet litt til skjønneste Tyra vår:)

Photo 25.11.13 13 45 27Bare fordi hun fortjener det;) blitt stor jente nå og trenger litt mer ungdomsrom( pluss mamma liker å overraske)

Photo 25.11.13 13 46 01Et nytt skap måtte hun jo også få til alle sine kjoler;)

Photo 25.11.13 13 46 16Dårlige bilder, ja jeg vet men desverre så har kameraet mitt konket så da er det bare iphonebilder jeg har:)

nå skal mor lage kveldsmat til de små:)

tenk at det bare er 4 dager til vi skal finne frem kjøkkenpynten og julestjerna:) iiiiiiik som vi gleder oss:)

Y

Legg igjen en kommentar

