Jeg smiler

Og smiler og koser meg så:)

Photo 05.12.13 10 29 12Her sitter jeg å planlegger kjøkkenbord og stoloppussing 😛 joda de er fine nå også men finere blir de med en liten maling og tekstilmakeover 😉

Jeg koser meg fælt om dagen men herlige kunder, flotte kollegaer og ikkeminst julepynt 🙂

Med fyr i peisen, nisser som smiler og snø som laver ned så kan man ikke få mer julestemning:)

Jeg har bestemt meg for å vente litt med juletreet enda.

Juletreet er selve magien med hele jula her i huset og ungene synes det samme så litt til får vi vente med det 🙂

I dag har minstemann og jeg laget brente mandler. Jeg satt å leste litt på bloggen min selv for å se hvor mye fortidlig jeg var med ting i år og til min store fortvilelse ligger jeg laaaaangt etter det jeg har gjort årene før. Vel jula kommer likevel og karamellene skal lages:)

Photo 05.12.13 10 42 16Jeg har store planer om å be min vakre mor hit en dag for å få litt orntlig julestemning;) så det blir nok en dag om ikke alt for lenge!

Så har vi jo juleverksted for ungene neste helg og da regner jeg med noe blir gjort 🙂

Nå skal minsten ha litt mammakos før det braker avgårde med kunder resten av dagen.

Ha en strålende torsdag alle 🙂

Y

Legg igjen en kommentar

