Gleder meg sååååå….

Photo 19.12.13 10 52 17Her i huset er vi litt snufse hele gjengen, de to minste har øyekatarr og vi andre hoster og er tette, men jula kommer fordi!

2 vakre barn kom hit i går etter skolen for å hjele sin mor med juletreet, og helt plutselig kom julestemninga kasta på oss alle sammen. Klemming og snoking på julegaver som har kommet i hus måtte til, gløgg og pepperkjeks ble «sniksmakt» på og treet ble såååååå fint:) (bildene kommer i et annet innlegg)

DSCF9583Å på toppen av julelykken så skal de to største opptre på julekonsert i kveld, og vi gleder oss masse.

I fjor slet jeg sånn med å følge med fordi jeg var så opptatt av å ta bilder og filme, men i år skal minnene få huske på! I år skal jeg ikke ha med kameraet, for i år skal jeg virkelig se på forestillinga:) De har øvd og øvd seg så de er virkelig spente.

Tenk å være så heldig å få forestillinga så tett innpå jula , DET gir julestemning det:)

nå skal jeg og Storm kose oss med å gjøre ferdig den litt mislykka pepeprkakelåven 😛 ( kommer bilder av den å)

ha en strålende torsdag alle:)

Legg igjen en kommentar

