Dette er jo en interiørblogg…

og det skal det forbli, men akkurat i dette innlegget vil jeg informere litt om hud og sminke via min jobb 🙂

For dere som har null intresse for dette så hopp over dette innlegget, for det er kun for spesielt intresserte:)

Veldig mange har vist interesse for nye makeup-kurs, så dette har jeg bestemt meg for at vi skal vi gjennomføre nå etter jul!
Dette er ikke et «vanlig tilbud» som kan bestilles igjennom hele året så om du tenker på det så bestill deg tid til dette nå!

1463519_350988028377960_41853795_nDet blir 2 forskjellige kurs og fungerer på denne måten:

Makeup-kurs 1:

*Dette er for deg som ikke bruker sminke, men som kunne tenke deg å prøve litt.* Dette er for dattera di som er ung og kanskje begynner å tenke på sminke, men du er redd for at hun skal se ut som ja….hva skal man si? «spakkel-face» 😉
*lurer du på om du er varm eller kald?
*Hvordan sminke kan jeg bruke?
*Hvilket utstyr skal jeg ha?
*hvordan ser jeg naturlig ut? etc.. u get the picture:)

For meg spiller det liten rolle om du er 13år eller 70år, ditt vakreste skal frem uansett!

Kurset varer i 4 timer inkl noe å spise på. For pris kontakt meg på FB!
For å få til et kurs trenger jeg minimum 4 stk og  har en maksgrense på 12(påmelding er bindende)

Makeup-kurs 2:

*Du kan å sminke deg men ender opp med samme sminke hver gang
*dette er for deg som trenger litt tips og råd til andre farger
*Eller deg som har kommet litt lenger og trenger illusjonssminke
*vet du hva contouring er?
*tips til rengjøring av koster
*Tips til kroppsminke
*hvor lenge kan jeg ha maskara før den må kastes
*hygiene
*mineralsminke og hvorfor
*hvor mye kan du om farger og sammensetninger?

Kurset varer i 4 timer inkl noe å spise på. For pris kontakt meg på FB!

det må være minimum 4 påmeldte for et kurs og max 8 (påmelding er bindende)

Bor du langt unna og kunne tenke deg å slippe kjøreturen opp til Lundamo og vårt behnandlingsrom kan jeg komme til deg men reglene gjelder fortsatt: minimum 4stk pr kurs!

Interessen er veldig stor for dette så det er viktig å være ute i god tid!

Ta kontakt så blir vi enige om dato og tid!
All info vil bli sendt deg på mail!

Photo 25.09.13 10 38 30

gleder meg til å treffe deg:)

2 thoughts on “Dette er jo en interiørblogg…

  1. Så morsomt dette her hørtes ut, men litt langt for meg å komme….:(
    Veldig artig å se siste bildet her, du er jo så heldig å ha store, flotte øyner naturlig, så sminket blir det reneste filmstjerne-øyner 🙂

    Godt nytt år Yvonne, håper kvelden imorgen blir hyggelig med familie og venner !

    Vi skal feire nyttårsaften i Orvieto (Italia) og jeg gleder meg !!

Legg igjen en kommentar

