God tirsdag!

Photo 07.01.14 12 09 22Tirsdag og etedag..hehe:) neida, her er jula ute for flere dager siden men julebaksten holder seg jo fortsatt og selv om jeg lovte meg selv at det ikke skulle ligge i eskene sine helt til neste jul så kaster jeg absolutt ikke julebakst så den må fortæres.

Alltid når jula forsvinner ja så blir det så tomt i huset så da tenker jeg at noe nytt må man jo gjøre og heldigvis for meg så er favorittbutikken ikke langt i fra og kremmerhuset de har de herligste tilbud!

Photo 04.01.14 18 16 35Nydeligste brettet ( stort og lekkert) vakre lykter og en litt arti plante( fra lokalbutikken)
den lille karen helt fremst der kjøpte jeg på princess!

Photo 07.01.14 12 07 57Noen gavekort trengte og brukes opp så da fant jeg de skjønneste sitteputene til spisestua og det passet godt når vi netopp har malt bordet ( jeg blir jo aldri helt fornøyd da vettu)

Photo 07.01.14 13 04 57Skulle veldig gjerne hatt meg et nytt spisebord men å finne det er sannelig ikke enkelt så tips mottas med en klem 🙂

Jeg er jo den sære typen som ikke skal kjøpe nytt men gjerne vil pusse opp et selv, så er det sagt!

Jeg ønsker dere en strålende tirsdag, grip dagen det er bare en av akkurat denne 🙂

Y.

One thought on “God tirsdag!

  1. Så fint dette ble, skal ofte bare litt sånn småtteri-nye-ting-til !
    veldig fine de stolputene, pga den fine kanten på de.

    Har faktisk akkurat bestilt nye spisestue til Villa’n vår, og nå blir det skikkelig italiensk stil (litt tunge og brune møbler) så du kan si jeg er veldig spent på det resultatet !!
    Fant ut at hvite møbler og norsk stil passet ikke helt…..dog det er stilen jeg har hjemme i Norge.

    Lykke til med bord-jakten, kanskje det dukker opp ett på http://www.finn.no, som du kan male?
    Eller hva med møbel husene som har salg nå?

Legg igjen en kommentar

