Den kjedelige kjøkkenvasken

Photo 10.01.14 16 42 48Jeg er en av de tullete kvinnfolka som faktisk liker å vaske, jada… hvis jeg gjør det for egen del og ikke fordi jeg må.

Men jeg synes vasken og benken er så stygg, og alltid så full av rot. Om det er rent og ryddig i hele huset så skjer det alltid noe rundt kjøkkenvasken og jeg må vaske og vaske og vaske 😀 haha, ikke fordi jeg må men fordi jeg vil.

Så da tenkte jeg å gjøre det litt koseligere rundt vasken med lys og planter.

Jeg misunner alle dere som har vasken ved et vindu og kan stå å se ut når dere vasker opp, så da må jeg gjøre det beste ut av situasjonen.

Photo 10.01.14 16 42 34Et vakkert brett fra casa interiør, ei lita lykt og flasker fra kid og en stor doseringsflaske og oppvasksåpe fra søstrene grene.

Ble da koselig dette!

Nå skal jeg sitte her og jobbe litt før jeg tror jeg drar med meg mann og minsten til Trondheim the city 😀

Ønsker dere alle en strålende onsdag!

2 thoughts on “Den kjedelige kjøkkenvasken

  1. Hei! Jeg kom tilfeldig over din blogg i dag – veldig fin og inspirerende 🙂 Det er gøy OG bra å se at det er flere som har interiørblogg her på wordpress, for det er jammen ikke mange av oss! I hvert fall ikke om man skal sammenligne med blogspot.
    Ha en fin søndag 🙂

Legg igjen en kommentar

