God morgen

fra kaffe-koppen:)

Photo 17.02.14 09 02 20( tiiiiidlig,bustete, trøtt og sminkeløs THE REAL DEAL..trenger bøtter med kaffe:D hahahaha)

Vinterferien er i full sving, eller i allefall første dag og utenfor døren vår ser det slik ut:

Photo 17.02.14 08 59 51Photo 17.02.14 09 00 05Ikke mye snø og snakke om, så skitur, bålbrenning og alt som ellers er vanlig i vinterferien utgår denne gangen!
Hva skal man egentlig da finne på tro?

De store barna er på håndballskole frem til onsdag og i dag skal vi ha middagsbesøk men resten av ferien må vi virkelig planlegge litt tror jeg.

På lørdag hadde vi bestemt oss for å lage hjemmelagde vårruller for første gang.

Photo 15.02.14 20 34 29Mann i full sving på kjøkkenet :D…
Vi hadde faktisk heller ingen backup-plan i tilfelle vi skulle mislykkes men vi bor jo ikke lange biten i fra en pizzasjappe så noe skulle vi jo alltids greie å få i oss.

Photo 15.02.14 20 34 35Photo 15.02.14 20 34 41De så ganske så bra ut når vi var ferdige med rullingsen 😀 så vi var positive begge to til at dette skulle bli superbra.

Photo 15.02.14 20 39 41Jeg var jo den som fikk jobben med å fritere disse da, ( utrolig nok som alltid brenner meg når jeg står ved komfyren) Første nedi, yess det gikk jo superbra, så neste..neimen… de limte seg jo sammen jo.. farsken jeg må dele de!

Tips: Altså IKKE prøv å del de fra hverandre i frityrgryta før de har blitt sprø… splæsj.. der revna hele røkkelet å all innmaten fløt rundt oppi gryta som en ekkel kvalmende smørje….
Etterhvert tok Mr.T over det hele, og jeg hørte ikke noen stygge ord. Jeg spurte etter en stund om han ville jeg skulle hjelpe han, neitakk Yvonne drikk vinen din du fikk jeg til svar 😀 hahaha:)
Photo 15.02.14 21 48 27Det ble vårruller tilslutt og de var supergode,( no thanx to Yvonne) guuudene vet vi sto lenge på kjøkkenet( i følge oppskriften vår skulle det hele ta 45 minutter) vel….. vi startet kl 20.00 å satte oss for å spise i halv ellvetia 😀

Nei nå skal jeg dra opp gubben så vi får tusle oss bort til håndballskolen og glane litt:)

ha en super dag alle;)

Legg igjen en kommentar

