For en herlig dag

Photo 22.02.14 15 48 58God lørdag fra favorittplassen!
Jeg er ikke så veldig modig når det kommer til farger men litt prøver jeg, nå skal det sies at mannen i huset også var med på å bestemme disse putene så hvis dere mener det skjærte seg så skylder jeg selvfølgelig på han 😛
Kremmerhuset har så mange fantastiske fine putetrekk og jeg tror jeg får anfall når jeg stikker hodet inn der altså så noen måtte bli med hjem!

Photo 21.02.14 10 12 15 (1)En liten tur innom Søstrene Grene med det samme og kjøpe med favorittdropsene måtte jeg også, men dette var tidligere i uken!

I dag har jeg vært alene med minstemann og lille Tyrasnupp for mannen har arbeidshelg og største gullet er med pappan sin til Larvik!
Vi har tatt buss og kost oss på Jordbærpikene med skjønneste Nina og Michael.
Etterpå fikk snuppa litt ansiktsmaling 🙂
Nå prøver jeg meg på å lage pikekyss til neste helg`s bursdagsfeiring:)
Tenk at den lille søte prisessa mi blir hele 10 år!
Photo 22.02.14 16 26 23Ønsker dere en strålende lørdag ettermiddag!

Legg igjen en kommentar

