fredag og tilbakeblikk

Pjuh….:)
Fredags kveld, å FOR ei uke.
Mye jobb, arti jobb, herlige mennesker og gode kollegaer, vakre kunder og ikke minst det aller herligste beste… å komme hjem til den aller beste familien.
Jeg lovte dere bilder av jentebursdag og her kommer de:)

Tidlig bursdags morgen,vafler med sjokoladepålegg, juice fra stettglass, tlys og pakke og hele familien synger bursdagssangen såklart.

Tidlig bursdags morgen,vafler med sjokoladepålegg, juice fra stettglass, tlys og pakke og hele familien synger bursdagssangen såklart.

Lenge har hun siklet på mamma´s blinghodeskalle på stua, så hvorfor da ikke kjøpe en lignende en til henne ( i lilla bling)

Lenge har hun siklet på mamma´s blinghodeskalle på stua, så hvorfor da ikke kjøpe en lignende en til henne ( i lilla bling)

ferdig pyntet bord til jentene kommer

ferdig pyntet bord til jentene kommer

jenta skulle jo IKKE ha pølse med brød, TAPAS offcourse( så tapas for barn ble det)

jenta skulle jo IKKE ha pølse med brød, TAPAS offcourse( så tapas for barn ble det)

Photo 01.03.14 12 57 46

dette var veldig populært, jentene fikk hver sin duk, tekstilmaling,pensler og sjablonger.voila nye hjemmelagde duker å ha med seg hjem.

dette var veldig populært, jentene fikk hver sin duk, tekstilmaling,pensler og sjablonger.voila nye hjemmelagde duker å ha med seg hjem.

Photo 01.03.14 14 12 18

sist men ikke minst pannekaker, bær og is:)

sist men ikke minst pannekaker, bær og is:)

Det virket som om jentene var fornøyde, min lille pike var i allefall det og gledet seg stort over bursdagen sin 🙂
I dag vil jeg gratulere skjønne Aurora i klassen hennes med bursdagen:)

Nå skal mor i huset forberede sen middag til sin kjære mann som har senvakt i kveld:)
Ha en strålende fredag alle dere skjønninger:)

One thought on “fredag og tilbakeblikk

  1. Hvilken herlig bursdag !

    Tapas for barn, så smart 🙂 Ja, de på barna man ser tiden flyr, jeg blir stadig påminnet via mine tante barn, at wow…de vokser opp. Moro det 🙂

    Ja du – mama’n jeg viste bildet av, kan du tro damen har fylt 70 år + … skulle funnet den kremen, eneste jeg vet, den inneholder oliven olje og honning, men i hvilken menger?
    Og, JA jeg har sjekket med min venninne, ingen BOTOX her på landet ei heller ansikt løftning !
    Jeg MÅ finne ut mer om den kremen, Yvonne !!

    god helg 🙂

Legg igjen en kommentar

