drømmer…

jeg har fridag, mannen er på jobb og ungene har gjort lekser nesten for hele uken, og det er stille før stormen( treningene begynner) man kunne jo vært ute å lekt nå men ute så regner det i bøtter og spann, eller snør eller hagler.. jeg er sannelig ikke helt sikker.

Men jeg drømmer, drømmer meg hit

CP_484 029

til min store drøm, som ligger i Costigliole ♥

milevis med vinstokker, himmelske måltider, smilende og eksplosive Italienere og for ikke å glemme vin ♥

ja det er herlig å dagdrømme litt, og mens jeg driver å drømmer så kan jeg jo vise min siste lille kjøkkendrøm da:) jeg falt helt pladask for dette her og fikk akutt lyst til å male om hele kjøkkenet og kjøpe nye møbler da jeg så dette i vakre hjem ( sikle)

Photo 24.03.14 15 40 05

Har du sett noe så lekkert..
jeg vrir hodet mitt nå for enda en ny kjøkkenløsning 😛 og han jeg er gift med tror jeg nyter tilværelsen borte fra meg akkurat nå for er det noe han er lei av så er det kjøkkenfornying, siden vi flytta hit for 2 år siden har vi hatt 3 forskjellige løsninger allerede….say no more, ja jeg vet de fleste tenker å herregud stakkar mann men sånn er det nå faktisk med meg da, det er min hobby og da er jeg glad:)

Nå skal jeg prøve å holde minstemann våken så han ikke sovner før middagen som blir litt sen i dag( viktig å kose seg med hverandre når man har fridager )
stor klem finiser 😀

One thought on “drømmer…

  1. Sitter å humrer for meg selv….3 forskjellige kjøkken stiler på 2 år….hahaha
    Du er RÅ ! Ja, sier stakkars mann, men han må være tålmodig.

    Jeg har skal faktisk innrømme, jeg har fått malt om allrommet her i Villa’n, fra først kremhvit, til gul, så til muldvarp farget, så joda 3 farger men det er tross alt på 6 år….så ikke like gærne som deg :)))

    Men, lekkert kjøkken, men bordet ble for rustikk for min stil !

    Klart du lengter til Italia, fineste ferie landet, syns nå jeg som bor her….mye….

    god kveld fine du, så er jeg spent om om neste innlegg er om kjøkken …. oppussing….? hihihi

Legg igjen en kommentar

