i bakvendtland

Hei peeps:)

Her i gården er det full rulle som vanlig og et eller annet som alltid skjer så nå når jeg har 2 minutter så lager jeg et blogginnlegg fra vår skjønne helg sålangt:)

Photo 25.04.14 21 18 06

vi er så heldige å ha rene sommerværet her i trøndelag og da klarer ikke jeg å gasse på med tunge middager og feite måltider så fredagen ble en ost/kjeks/pølse/tapaskveld, mellomstepia lå over til ei god venninne så jeg hadde alle tre gutta for meg selv:)

Photo 26.04.14 15 40 15

Etter litt jobbing på denne fruen på lørdag og opptreden med koret på snuppa kunne vi ikke annet enn å dra inn til herlige vakre trondheim, se bare på det herlige været! Litt shopping, litt kaffedrikking med familie og tilslutt solslikking og leking på fine marinen.

Photo 26.04.14 15 40 08

søta mi fikk seg nye klær og 17maikjole, litt boller og godis og ja.. mmmmm sier jeg bare

Photo 26.04.14 15 39 57

fine mannen min kosa seg og, ja ingenting slår vakre byen vår når sola skinner altså, til og med gotherne hadde funnet veien til marinen denne dagen.

Photo 26.04.14 15 41 15

hehe:) sterkt lyyyyys 😀

Photo 26.04.14 15 38 29

Photo 26.04.14 15 41 20

Helt himmelsk så slike dager vil vi ha mer av, avslutta det hele med en super grillkveld her hjemme.

ja også kom jeg på grunnen til overskrifta, jeg har altfor mange bilder og alt for liten tid så når jeg får roet meg ned to hakk så skal jeg lage et innlegg fra påska vår 🙂

jeg har en liten pause fra interiørfornying for tiden og synes egentlig det er ganske så godt 🙂 nå er det ute som gjelder.

ha en strålende dag alle finiser 😀

One thought on “i bakvendtland

  1. Dette Yvonne, høres ut for meg som en helt perfetto (som det heter på italiensk)
    helg !

    Deilig med slikt flott vær, ikke rart du holder på mest UTE, akkurat der man skal være !

    God start på en ny uke, og tenk snart «tasser» vi inn i mai mnd……..

Legg igjen en kommentar

