Tid

Er virkelig min aller værste fiende om dagen, jeg jobber 24/7 unger skal hit og unger skal dit, og resten av tiden er jeg sammen med familien min og trener selvfølgelig. Først vil jeg be om unnskyldning til mine følgere for alt for dårlig blogging og til alle jeg følger( dere vet hvem dere er): unnskyld for at jeg ikke har lest eller kommentert hos dere men nå skal jeg skjærpe meg, kanskje, tror jeg :O eller håper jeg er vel bedre å si, for hvordan og når det vet jeg ikke helt enda.

Men fra tristhet til glede:)

Jeg har eksperimitert og laget karameller 🙂 den litt sunnere varianten faktisk og de smakte himmelsk!

Photo 25.05.14 22 03 21

en boks vikingmelk
4ss sukrin
2ss smør
2ss sirup/honning/agavesirup( alt går egentlig her, jeg tok det jeg hadde som var lys sirup)

alt i en kaserolle, kokes opp og la småkoke i ca 30-40 minutter( rør nå og da)

Photo 24.05.14 12 55 48

så heller du de over i en form
og lar de stå i fryseren over natten ( jeg hadde i mandler i halve røra)

Photo 24.05.14 13 30 39

NYT!!!

farlig gode altså:O

Photo 25.05.14 22 03 30

De ble litt klissete synes jeg men hva har vel det å si!

Nå skal jeg vekke minstegull som fant på at han skulle sove han midt på dagen!

ha en strålende dag alle 🙂

Legg igjen en kommentar

