Inspirert

Himmelske søndag,og herlige kunder i salongen 🙂 Tusen hjertelig takk flotte flotte kunder, små som store 🙂

Nå har jeg sittet rett ut i en digg stol med Vakre hjem og Interiør og blitt superinspirert.

Photo 05.10.14 16 47 49

Jeg trodde jeg hadde funnet mitt favoritthus, men dette her tar kaka.
Jeg greier ikke å slutte å se på disse bildene, de er helt utrolige, å jeg tenker enn å bo sånn som dette da.

Men det finnes så mange fine hus og kreative mennesker rundt omkring, jeg skulle ønske jeg kunne besøke alle og få inspirasjon av å gå inn i hus, for det er virkelig noe som gleder meg og det er harmonisk og vakkert Interiør.

Photo 05.10.14 16 44 58

Og dette huset da, se bare på den harmonien…

Men det aller mest spennende bildet jeg fant i dette bladet er dette her, jeg ble så bergtatt av dette bildet og den nydelige damen og tenkte at dette her ja det er høst og Italia ( som de av dere som kjenner meg vet at er min absolutte favorittplass i verden) Jeg må bare ha en sånn høstfest i hagen min i Italia når jeg har flyttet dit 🙂 😀

Photo 05.10.14 16 47 14

Jeg er så heldig at jeg har en sånn fin familie som ordner å styrer og nå er det middag i sving, frøkna på 10 dekker bordet for søndagsmiddag med servietter og lys og de små guttene er ute å hopper mens Mr.T er kokk.. I dag blir det italiensk på bordet.

Buon appetito.

2 thoughts on “Inspirert

  1. Vakre hjem bladet sa du?
    Det må jeg kjøpe, elsker gode interiørblader…kan tas frem igjen og igjen,

    Ja, Italia…mitt andre hjem, drar tilbake ditt slutten av måneden.

Legg igjen en kommentar

