Høsten altså….

Hei fintfolk:)

Jeg sitter jeg å sløver i soffan før kunderushet setter inn.
I dag blir det både makeup og hår og det skal bli så morro 🙂

Høsten er ei tid som er til for innekos og jeg blir like inspirert hver eneste gang så i dag kommer noen inspirasjonsbilder.

Photo 22.03.14 22 01 29

Har du sett noe så spennende? wow altså

(Dette bildet har jeg stjålet, jeg aner ikke fra hvor men det har ligget på macen min lenge, nå må jeg bare få vise det frem så får du som eier det evt si fra om det ikke er lov så skal jeg ta det bort 🙂 )

Jeg vil også vise frem et bilde fra hytta til ei jeg følger på Instagram, atinapop kaller hun seg.

Du må inn å følge henne for hun er virkelig super til å ordne rundt seg.

Photo 02.10.14 10 00 43

Jeg håper det var greit at jeg lånte bildet ditt @atinapop ? 🙂

tenk å sitte her ute å drikke kakao å se på den nydelige naturen….

Høsten er ei så spennende tid, det er alltid noe nytt som skjer iallefall for min del.
Det er supert at det er litt kaldere så jeg får fyrt i peisen og tent lysene mine 🙂
Selv om jeg er egentlig mest glad i sommeren så må jeg si at høsten er den lune gode tiden i året.
I dag har jeg planlagt å servere frokostvafler til familyen før jeg skal ned i kjelleren å dille 😀 Så da må jeg jo fyre i peisen og tenne lys, det er jo tross alt fredag:)

I mange mnd nå har jeg ønsket meg nye spisestuestoler for å komplimentere med de jeg har og ikke minst kaste ut spisestuesofaen men jeg finner de liksom ikke, jeg har selvfølgelig mest lyst på denne her:

eames-dsw-stol-hvit

( bilde lånt fra designstoler.net)

men lommeboka mi begynner å blø bare jeg snakker om Mr. Charles Eames så jeg får vel bare si meg fornøyd om jeg en gang får tak i noen kopier.
Desverre så skulle jeg gjerne hatt disse stolene i går å da hjelper det lite å sitte å drømme.
Jeg får vel bare saumfare markedet atter en gang og innrømme for meg selv at det blir nok enda engang helg uten nye spisestuestoler.Og jeg overlever nok det også 😀

Jeg ønsker dere alle en strålende fredag 🙂

Legg igjen en kommentar

