Oh joy….

Photo 21.10.14 09 20 27

Jeg sitter her med kaffekoppen og pleddet tullet godt rundt meg og nyter synet av mitt lekre skap og kjenner at jeg får sånn julestemning, uten at jeg helt vet hvorfor. Ja for snart er den magiske tiden her igjen tro det eller ei.
Selv om vi bare har kommet til 21 oktober så er det sannelig bare 6 søndager igjen til 1 søndag i advent.

Her i huset får jeg høre at jeg må jo være GAL som begynner å snakke om jula allerede nå, mens sannheten er at jeg har tittet på juleinspirasjon helt siden sommeren og rett og slett holdt meg i tøylene for å ikke nevne det for mye.
Ja for en interiørelsker som meg så er det noe helt spesielt med jula, noe spennende og magisk.
Jeg husker til og med da jeg var lita jente, at selv den minste uenighet familien hadde og hvor rare og spesielle man var, så var jula tia da man la alt til side og gledet seg sammen.

For meg er det ikke gaver og mat som er det største selv om det er flott det også, nei jeg gleder meg sånn til å være sammen, bake sammen, lage sammen, pynte sammen og nyte sammen med mine

Spesielt sammen med disse her

Photo 25.12.13 11 52 07
Bilde fra julaften i 2013

Nå skal jeg lage liste jeg ( for lister ja det er jeg god på) før dagen setter til og vi har hundre ting å gjøre.
Ha en strålende dag alle 🙂

One thought on “Oh joy….

  1. Ja, jula er en magisk, spesiell tid !
    Og den har jeg funnet ut, MÅ feires i gamlelandet.
    Har hatt 2 julaftener i Italia, og det var liksom ikke ekte jul for meg…..

    Har blant annet å følge med på en via instagram, som har nedtelling til jul, juleglede heter brukeren.

    Jeg elsker hele desember mnd, alle ukene FØR jul, med sosiale treff, har endel faste julemiddager, lunsjer, som er såååå hyggelig – elsker tradisjoner, det er liksom sånn julen skal være. Samt en liten utenlandsk bytur, som igjen blir Edinburgh, alltid moro å se litt annen julepyntet by enn sin egen.

    Kos deg med førjulstida, selv om du er litt tidlig ute Yvonne 🙂

Legg igjen en kommentar

