Brrrr….

I dag viste gradestokken -5
Brrrrrr, sier jeg igjen altså, men det er jo ikke så snedig da 5 november å greier, men jeg kan ikke si at jeg gjerne skulle hatt sommeren eller iallefall høsten mye lenger.
Photo 05.11.14 08 52 42

(Det fineste fatet fra Kremmerhuset, småfugler og lyslykt fra Princess, Tassenskål fra Frk.Wickstrøm og kongler og busk fra egen hage)

Det er godt vi er flinke til å gjøre det koselig inne her i dette landet.

I dag er det full rulle både med jobb og unger som skal hit og dit så da må jeg ha en litt rolig start så jeg kan samle litt krefter før kaoset setter inn:)
Jeg liker sånne dager jeg med mange planer og full rulle, man føler liksom at man har utrettet noe da( og det har man jo)

Photo 05.11.14 08 53 07

Nei nå må jeg fyke avgårde.

Riktig god onsdag alle.

Fru. Nossum 😉

Legg igjen en kommentar

