9 november

og fortsatt ikke snø…
Tjoho jeg kan ikke annet enn å juble,
Ja det er nå en gang sånn at det er ikke alle av oss som er laget for snøværet selv om man er født i norge.

Photo 05.11.14 10 08 05

Når det er sagt vil jeg gjerne ha snø til jul, det blir liksom ikke jul uten det.
Jeg kan se for meg at om akkurat en mnd fra i dag, da er vi i full juleforberedelse.
Ja da har vi nok bakt noen sorter allerede og er sikkert i gang med posjon nr 2 med julegodteri allerede fordi det har jo selvfølgelig blitt fortært.

Photo 05.11.14 10 08 00

I butikkene har de allerede kommet godt i gang og det er umulig å ikke bli inspirert når du tusler rundt.

Ja så hvorfor ikke sette opp ønskelisten sin med det samme.
Min er ikke så veldig lang i år, men det er noen få ting jeg ønsker meg.

Nvzhr10-500x500

jeg har en par av disse her fra før og de er helt supre både til ungene og voksne så da ønsker jeg meg fler, rett å slett til en hel samling, de er nydelige og fåes kjøpt hos Schei Jacobsen Café og interiør
eller så kan jeg tenke meg denne her:

princess_cl_raclette_grill-22747949-970459474-

Ja dette fikk vi servert hos ei god venninne her en kveld og jeg ble helt hekta, må jo være helt supert å ha en sånn.
For her i huset er det sånn at vi som er voksne er veldig glad i god mat og koser oss lenge på kjøkkenet i helgene mens de små ikke er fullt så kulinariske enda så da kan man jo ha litt av hvert og da blir det jo noe for en hver smak

1060505

Eller en av disse herlige syltetøyene…yammi og for noen lekre gaver. Fåes også hos Schei Jacobsen eller Cornelias Hus

Som de fleste andre interiørfrelste så liker jeg også de fine lyshusene som selges over alt nå, men det er så mange som har fyllt bord og vinduskarmer med Kahler sine så jeg fant noen skikkelige lekre jeg på vakreste Kremmerhuset

7071100037190( til den nette prisen fra 99)
eller noen litt annerledese som jeg ble helt forelska i

Photo 05.11.14 10 39 29

(selv europris har lyshus i år med litt gull på( og det var lekkert ) 99pr stk)

Ja når vi først er vi inne på Europris så må jeg bare si at dette etasjefatet var rett og slett lekkert altså

Photo 05.11.14 10 38 29

Det er ikke mange store fancy ting på ønskelisten i år, bare noen få småting, og når det er sagt så er jo lys, interiør, eller hjemmebakte kaker/godis i en fin box slår jo ALDRI feil heller.

Men det er lov å drømme stort også og når jeg blir stor pike så skal jeg shoppe meg nytt spisebord i julegave til meg selv

224660

Ja dette bordet er fra Riviera Maison   og absolutt ikke av de billigste, så jeg tviler på at det kommer under juletreet i år men det er lov å drømme sant?
ja åsså med disse stolene til

3402005

og det hadde ikke vært dumt å sove i dette sengetøyet heller

248680

Men jeg må vel komme meg tilbake til virkeligheten, iallefall for en liten stund:)

En ting er i allefall sikkert og det er at før jul skal det shoppes fra denne hyllen for å dekke julefrokostbordet med de lekreste saker

10394081_774596599253067_7430301720803163668_n

Da skal mor i huset kose litt med guttene sine før kunderushet setter inn:)

Ha en strålende fin søndag alle.

One thought on “9 november

  1. Ingen dum ide å ha listen sin klar !

    Brått kan det hende noe spør om hva du ønsker deg til jul?

    Har faktisk skrevet opp en ting jeg ønsker meg, en bok (om strikking), så jeg skulle ha noe klart … når noen spør hva jeg ønsker meg til jul 🙂

Legg igjen en kommentar

