Snart helg:)

Hola finiser:)

Mange av dere har nok allerede tatt helg, vel jeg har arbeidshelg jeg, og det synes jeg er så morro:)

Photo 14.11.14 08 52 07

Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å la det gå en eneste mnd uten et prosjekt og denne gangen var det kjøkkenet som sto for tur.
Drømmen er et digert kjøkken med peis og mur men jeg tar tiltakke med det jeg har foreløpig, uansett synes jeg det ble skikkelig koselig:)

Photo 14.11.14 12 03 19

Det er ikke så mye som er gjort men jeg fikk malt kjøkkenmøblene hvite og lagt på et lunt gulvteppe så det ble da riktig så koselig på det bittelille kjøkkenet.

Photo 14.11.14 16 39 07

Nå har mørket lagt seg utenfor vinduene og både potetsalaten og eggerøra er ferdiglaget for kveldens måltid spekematen.
Ja for jeg får jo i meg mat på fredagskvelden jeg også selv om det blir senere enn normalt.
Ja åsså er jeg så heldig at jeg har min egen gullrekke jeg å slipper å være avhengig av Tv´n:)

Ønsker dere alle en strålende helg::)

klemzie:)

Legg igjen en kommentar

