Heisann:)
Embrase yourself..hehe:) for her kommer det masse jul, jul og atter jul for jeg blir aldri lei og årstiden er så vakker.
Ja så har vi ikke snø da, men hva spiller vel det for rolle, vi kan jo pynte fordi og vi er jo så utrolig flinke til å dekorer og style.
Elsker å saumfare butikker og blogger spesielt på denne årstiden.
Nå sitter jeg her og får inspirasjon fra mine egne tidligere pynteprosjekter faktisk og det var virkelig ikke dumt, jeg husker ikke hvor mye julepynt jeg faktisk har.

Jeg fant frem noen bilder fra vår jul fler år tilbake som jeg tenkte å dele.

Pepperkakehuset 2012 med roser fra vårt eget bryllup og nydelige kongler fra egne trær spriter opp tilværelsen

Pepperkakehuset 2012 med roser fra vårt eget bryllup og nydelige kongler fra egne trær spriter opp tilværelsen

DSCF9484

Pynte juletre 2013

Pynte juletre 2013

Fakkeltog 2011

Fakkeltog 2011

Bakenissene mine 2011

Bakenissene mine 2011

DSCF8085

Julaften til svigermor og svigerfar 2011

Julaften til svigermor og svigerfar 2011

Et julebord hjemme hos oss 2012

Et julebord hjemme hos oss 2012

julaften 2013

julaften 2013

Pepperkakelåven og traktor med henger( som vi MÅ ha igjen i år ifølge han på 3 år) 2013

Pepperkakelåven og traktor med henger( som vi MÅ ha igjen i år ifølge han på 3 år) 2013

Det er så mye fine bilder, og så mye lekker pynt å jeg gleder meg som en liten unge til å hente opp kassene fra kjelleren.
Men først så har jeg jo selvfølgelig noen prosjekter.

Disse får du følge med og se etter om en par dager, da regner jeg med vi er ferdige.

ha en strålende fin tirsdag, jeg skal pusle på prosjekter, jobbe litt og snufse litt( influensaen har tatt meg)

Y.

Legg igjen en kommentar

