Full rulle

Photo 19.11.14 08 17 37
Snørra renner og prosjektene står i høysete, jada snart er det Desember.
Kaffe´n er bytta ut med grønn te med sitron i håp om at det skal hjelpe litt og tonnevis med vann går inn slik at tonnevis med bakterier blir med ut, herlig informasjon ikkesant?

Alle som kjenner meg eller har fulgt bloggen min en stund vet at rett før jul så starter prosjektene, og skuldrene er høyt hevet. Noe som igjen fører til at basseluskene finner smutthull og tar meg rett i bakken.

Vel det er ikke noe annerledes dette året. Heldigvis så har jeg verdens beste mann som er streng nok til å be meg roe ned men som likevel kjenner meg godt nok til at han vet at det greier jeg ikke så da svinger han seg i valsen sammen med meg heller så blir vi fortere ferdig.

Prosjektet som nå står for tur er inne på stuen vår. Vi gikk til anskaffelse av 2 ekstra spisestuestoler og kasta ut spisestuesofaen, så måtte vi bare prøve ut og teste litt ja åsså var jo det igang selvfølgelig…

I dag blir det altså en hektisk dag både med prosjekt og jobb så i dag er det desverre ikke rom for Mr. forkjølelse, beklager at jeg er så lite gjestfri men du må nok vike i dag.

Uansett så ønsker jeg alle sammen en strålende lillelørdag med et fint ordtak på slutten

Don´t be afraid of
being different
Be afraid of
being the same as
everyone else.

Y.

Legg igjen en kommentar

