De fineste små ♥

Hola peeps.

Midt i natten vil noen si, men jeg er nå altså lys våken, ja du skjønner Fru Nossum har nemligen sovet omtrent hele dagen i dag.
Ja her har det vært et rent migreneh….
Takker for fantastisk venninne som dumpet innom her på ettermiddagen med magisk medisin til meg

Photo 21.11.14 19 27 20

sånn da var jeg ferdig å sutre om mine bittesmå ubetydelige ondter.
Nå sitter jeg her på soffan og gleder meg til å vaske, å bake og nyte med mine.
Jeg synes det er viktig å være sammen med de du er glad i når du kan, tia går så fort og den får man ikke tilbake, så i morgen skal vi starte pyntingen, vaskingen og bakingen.
Ei lita ei på 10 år sa når hun la seg i kveld: «å jeg gleder meg sånn mamma, det er nesten som det er julaften i morgen»

Ha en fin kveld alle og nyt hverandre.

One thought on “De fineste små ♥

Legg igjen en kommentar

