V for…..

venninne, eller V for vin eller?…
God morgen fintfolk.

Photo 09.12.14 17 52 59

Jeg sitter her i godstolen min og lurer på om jeg skal koke meg kaffe, for jeg er trøtt som en strømpe.
Men man kan jo ikke ligge å sove bort hele dagen, og vertfall ikke en dag som i dag.
Ja for denne uka er nok den beste uka på lenge, og jeg starter med i går.
I går så satte jeg meg på bussen og overlot alt ansvar til far i huset.
Et stykke på veien kom min gode venninne på og planen var å busse ned til midtbyen og kose oss i julegatene og butikkene….VEL…Alt var jo stengt, og det var nok som Ole Brumm sier, den store blåsbortdagen. Ja da måtte vi jo bare komme oss innomhus, men aller først MÅTTE jeg springe inn i Sommerveita på verdens fineste Kremmerhuset og kjøpe meg ei lyslenke til julestjerna mi.

Photo 09.12.14 17 53 05
Vi valgte å gå på gode gamle Trondheim Torg, snoke litt på noen butikker og vettu jeg er overrasket over hvor mange flotte butikker det faktisk finnes der inne altså.
Litt klær og forskjellig ble på mystisk vis med oss hjem også.

Når det er så kalt ute er det lurt å varme seg på noe så et vinglass måtte jo ned sammen med noen fantastiske gode oliven, og vi endte opp på Bari.
Der har jeg ikke vært før men syntes det var ganske så koselig, det viktigste synes nå jeg er å kose seg med venninna si og det gjorde vi virkelig.

Photo 09.12.14 19 10 12

I dag er den store konfektdagen, og det er ikke mange minuttene til jeg skal svinge meg på kjøkkenet med første porsjon som jeg tenkte å ta før det kommer folk.
Det blir skikkelig koseverksted i dag og etterpå så kommer virkelig høydepunktet, da skal vi nemlig på Julekonsert på skolen hele familyen og se snuppa vår opptre. DET GLEDES.

Nei jeg får vel springe å koke litt kaffe.

Ha en strålende dag folkens.

Legg igjen en kommentar

