Godt nyttår

Riktig god morgen fintfolk og ikke minst godt nyttår.

Photo 31.12.14 17 00 03

Tiden fra 17desember til nå har flydd i rekordfart og de få timene jeg har hatt til overs har blitt brukt på familien. Så en real bloggpause har det blitt.

Nyttårsaften ble feiret med kalkun og god vin og prosecco hjemme hos oss og det er trygt å si at det ble en helt perfekt kveld.

Nå er det ikke lenge før jeg durer avgårde på jobb så jeg skulle bare titte innom å si hei og lover at et innlegg fra jula vår kommer når jeg får bittelitt bedre tid.

Jeg ønsker deg en spennende, kreativ og knallflott 7januar.

Rock it 🙂

Legg igjen en kommentar

