13åringen

hei alle mine trofaste lesere:)

Det er alt for langt imellom hvert innlegg, huff jeg vet det men i dag tenkte jeg å få til et lite et iallefall.
Jeg mener nemligen at for å skrive et innlegg må du være inspirert og gjøre det skikkelig, å det er det en stund siden jeg har vært, jeg har liksom ikke hatt tid heller.

I dag er det elstemann sin tur å få fixet på rommet sitt. ENDELIG, for det burde virkelig vært gjort for veldig lenge siden. Han har blitt så stor nå så da synes jeg det er på tide å få til et litt mere praktisk rom for han.

så nå sitter jeg å ser på inspirasjonsbilder fra ungdomsrom og guri det er så mye lekkert altså 😀

1255843-8-1313583740056

Dette var så lekkert og rent synes jeg så ser det så lett ut å holde ryddig.

featured-1363606643

Å dette var heller ikke dumt, men det spørs om vi skal droppe det blå denne gangen da han har så mye blått fra før.

b25a93dd8a431a95d4f51da0ca0c5867

Genialt for små rom tenker jeg.

00d4c163a04f585aacb618ff00dac6eb

Men dette her, åh så lekkert.

The-Grey-Carpet-Of-Teenage-Rooms-500x455

Og dette her som var utrolig praktisk.

Ja for jeg kan ikke stikke under en stol at min 13åring er et rotehue av en annen verden og praktisk rom det MÅ det bare være, uten pynt og rot, ja så skuffer hyller og skap er kjempeviktig, samtidig som en god arbeidsplass sånn at han får jobbet skikkelig med skolearbeidet sitt.

Og samtidig får slappet av og kost seg med sine venner når de kommer på besøk.
Så jeg kjenner at jeg liker den stramme stilen jeg, så da får jeg bare prøve på det denne gang 🙂

Nei jeg får hive meg rundt skal jeg bli ferdig i dag 🙂

ha en strålende fin fredag alle og ikke glem og ta et sekund og lukk øynene og pust;)

Mrs. Y

Legg igjen en kommentar

