Tenk at for akkurat 11 år siden akkurat nå

så gikk jeg rundt omkring i huset med de merkeligste følelser i magen, min venninne Kine var å drakk kaffe og var helt sikker på at det nok var fødsel på gang.

Hun hadde rett, en del arbeidssomme timer senere på den 29. februar (skuddår)

ble denne perfekte jenta født

 ❤ SÅ glad i deg Tyra mi ❤

Photo 08.02.15 16 06 07

I dag skal vi feire bursdag med klassen, de har blitt store for i dag dekkes det opp til ikke mindre enn 80-tallsparty.

Photo 28.02.15 12 45 45

Godisen er shoppa inn,musikken er klar, krepptanga er børstet støv av, klærne er i perfekt 80talls stil og sprayfargen er kjøpt inn.

Det kan ikke bli bedre enn perfekt.

jeg fant til og med noe så morsomt som ballonger med lys i 😀

Photo 28.02.15 12 38 39

Jeg gleder meg til å se alle de herlige festkledde barna.

And guess what, gruppebilde SKAL taes 😀

ha en strålende lørdag alle.

Legg igjen en kommentar

