Så var feiringen over for denne gang

og vi etterdønner på kaker, smørbrød og godterier…

Det som er så fint med sånne bursdagsfeiringer er at jeg klarer ikke å spise noe nesten da det blir for mange søtlukter og da føler jeg meg mett allerede før jeg spiser noe.

ja så da kan jeg bare gafle i meg når besøket har gått;)

Alle var virkelig i fyr og flamme på barnebursdagen og for en kreativ og morsom 80tallsgjeng det var.

Se på disse herlige da

Photo 28.02.15 15 34 20

Ja så kom jeg plutselig på at flere har spurt om å få se og jeg har lovet bilder av de nye spisestuestolene så her kommer de:

Photo 01.03.15 16 22 25

Vi er veldig fornøyde og gode er de å sitte i også:)

Photo 01.03.15 16 22 35

På fredag var jeg innom min absolutte favorittbutikk Schei Jakobsen Kafe og interiør
De har fått inn SÅ mye fint at jeg blir helt svimmel.
De nydelige Moxystøvlene skal i allefall få flytte inn her hjemme. Forutenom de faste helgeinnkjøpene som alltid må med, ja så måtte jeg jo bare kjøpe med noe småsnax med det samme.

Photo 01.03.15 16 23 46

Se på de utrolig lekre tlyslyktene da ❤ smelt ❤

Photo 27.02.15 21 37 01

Nicolas Vahe har jo også ting man ikke kan gå i fra, blandt annet dette vakre tapasbrettet som vi bare måtte teste ut i helga sammen med noen herlige «jam» (MÅ testes på ost, du kommer til å smelte i lykkerus)

Photo 27.02.15 21 37 24

Jeg avslutter blogginnlegget for i dag med et magisk bilde fra min datter i kjent 80-talls stil ❤ og ønsker alle en strålende søndag

Photo 28.02.15 15 02 51 (1)

Legg igjen en kommentar

