LIMBO

Har du noen gang hatt følelsen av å glede og grue deg til noe samtidig?
Å vente på noe som du ikke vet om slår ut bra eller dårlig. Så store kontraster at du kan hoppe dansende av glede eller du blir skikkelig skuffa.

Ja nå skal jeg gjøre noe som ofte irriterer meg når jeg leser det et sted på nettet. Jeg skal fortelle om at jeg har det sånn akkurat nå uten å fortelle hva det gjelder…. Skikkelig irriterende ikke sant? haha:) så jeg skjønner om du ikke orker å lese videre 😀

I en uke nå har jeg kjent på den stressomme følelsen du ikke kan gjøre noe med, ikke vet du om du skal hoppe og danse eller bare kjenne på skuffelsen.

Jeg er en person som liker å ha ting i orden, jeg liker å vite hva som skal skje og ha en slags form for forutsigbarhet. Impulsive handlinger var jeg mye flinkere på før jeg fikk barna. Når det er sagt så kan jeg være impulsiv på enkelte ting men store avgjørelser og ting som påvirker livet mitt det må jeg med sikkerhet vite i god tid før det skal skje sånn at jeg kan finne en løsning. For jeg er veldig løsningsorientert, tror jeg nesten funker som en datamaskin for hver gang det oppstår et lite problem så jobber hjernen på høygir til problemet er løst og den gir seg ikke før den finner en løsning. Om problemet er stort eller lite er helt uvesentlig…..haha:) det brukes enorme ressurser uansett. Ja så blir jeg trøtt som en strømpe etterpå.
Ja så når hjernen min hverken vet sånn eller sånn så står den og stanger helt unødvendig og bruker opp masse energi og leter etter løsninger på ingenting og det liker jeg fint lite.

Jeg er rett og slett i Limbo om dagen og hjernen…. ja den er kokt.

Bilde 21.11.14, 14.04.37

One thought on “LIMBO

Legg igjen en kommentar

