Mamma er mektig imponert <3

Det er år og dag siden jeg har vært å bowlet og i går hadde jeg bestemt sammen med Birk at det skulle vi sannelig gjøre når vi for en gangs skyld var helt alene.

Mannen i hus dro for å drikke ut kompisen sin, minstemann ble til sin store glede henta av farmor og farfar for hyttetur og snuppa var til pappan sin.
Birk og jeg tok bussen til melhus for å hente bila og kjørte spente inn til Bowling1.

2015-05-30 11.55.00

2015-05-30 17.59.31Gocart måtte jo testes, for det også er det lenge siden mamma har prøvd så litt morro måtte jo jeg å ha tenkte jeg.

jeiiiiizzz som jeg ble grusa av 13åringen.

2015-05-30 13.09.37-1

Han kjørte som om han aldri hadde gjort noe annet før, folk som kikka på rundt klappa for han og roste han opp i skyene. For en gutt du har, for en sjåfør, han må ha kjørt gocart lenge. …..

mens sannheten er at dette bare var hans 2dre gang. og forrige gang var gutten 8 år.
11280179_1608458172763054_1539398954_n

Den ene gocartrunden vi skulle ta ble til 7 ganger der hvor mamma filmet og var skikkelig stolt, faktisk så stolt at tårene trillet innimellom.
Han som stod bak disken lo godt når gutten ikke ville ta av seg dressen:) «du må jo la han kjøre i hele dag» sa han… hehe.. joda vi fixa det( nesten hele dagen)

Litt bowling måtte vi jo også da når vi først hadde kjøpt oss dagspass til hele senteret.

2015-05-30 15.03.10

2015-05-30 13.38.57Men det er ikke noe tvil, gutten funnet seg en ny idrett han drømmer om å begynne med.Det må bli noe med bil altså, enten gocart eller cross. Så da er det bare å sette i gang og gjøre research så han fort kan få komme igang med noe.( føler du deg kallet og kan litt mer enn meg om dette om hvordan å hjelpe han i gang så bare send meg en facebook melding)
I dag skal jeg på jobb men hadde det ikke vært for det skulle jeg sannelig blitt med han i dag også, heldigvis har han snille besteforeldre som velvillig stiller opp i dag også mens mamma er på jobb.

Han kjørte mange runder sammen med andre drevne kjørere, og trur du ikke han vant absolutt alle turene.
Da vi kjørte sammen dro han forbi meg 5 runder…hahahaha:)( skulle nesten latt han kjøre hjem igjen 🙂

2015-05-30 14.21.58Vi dro hjem etter en lang og skikkelig arti dag og avslutta dagen med raclettemiddag, en god film og godis.

2015-05-30 17.59.46

En mer perfekt dag skal man lete lenge etter.
Verdens beste Birk ❤

Nå må jeg hive meg rundt å ordne meg for jobb. Så får dere alle ha en strålende søndag 🙂

Legg igjen en kommentar

