Jeg lovte at juleinnleggene skulle komme

Og tiltross for at vi har hatt en kjempestor familiekrise så må vi bare prøve for hennes del å kose oss så derfor kommer det innlegg etter innlegg. 🙂

Den største gleden man kan ha må være å gjøre andre glad.
Å glede mine barn er det jeg gleder meg mest til i værden i denne høytiden som kommer nå og julegaveønsker skotter det ikke på.

DSCF9585

minstemann ønsker seg alt som har med ordet MASKIN i seg og frøken snupp ja hun er jo en egen liten prisesse så hun vil gjerne ha alt som går an av jenteting.

Elstemann er i stadiet der penger er det eneste på lista forutenom et og annet treningsutstyr.

DSCF9693
De må jo bare få noe de ønsker seg nå i år tenker jeg så la gavene komme 🙂

Jeg personlig ønsker meg treningstøy, joggesko, ny spilleliste til spotify og ikke minst god mat og deilig drikke.
Ja ellers så har jeg jo et favorittsted å være året rundt men nå spesielt i jula og alt fra den butikken skal finne plass hos meg, nemmelig Kremmerhuset <3( ikke sponset bare veldig veldig glad i den butikken)

Mannen min, ja han vet det ikke men han ønsker seg tøffler, ja for det har jeg bestemt. SE PÅ DETTE:

Bilde 18.11.2015, 20.43.17

Jepp det stemmer, det er gaffatape på de tøflene og jeg blir GAL av å se på de( ja åsså hvis du titter litt ekstra nøye så ser du kveldsmaten til minstemann ved siden av(krusli) haha:) )

Ja nei så det må vel bli noen gaver i år også.

 

Legg igjen en kommentar

