I’ll have a….

  Noen dager er værre enn andre. 
Mandagen her startet så bra, lys våken og fit for fight. Mat i magen, nytrent og klar for ei ny og bedre uke enn forrige. 

Vel…. Jeg har aldri vært av de menneskene som snapper for den minste lille ting, heller ikke har jeg blitt sint av lavt blodsukker. 

Det er ikke lenge siden turbobankinga i hjertet stoppet opp, for lunta har vært usedvanlig kort i dag(beklager til de det måtte berøre)

Det spørs om jeg har forandret meg, litt sjokk fikk jeg til å begynne med men akkurat nå kjenner jeg at det faktisk var litt godt å blåse litt høyt… Små ting som ellers snur i ørekroken som irriterer meg og som jeg aldri har sagt noe på før og som jeg har funnet meg i og svelget det har forandret seg. 

  Ja men da er jeg sånn da, og noen tenker sikkert at du må da ta deg sammen å lære deg å leve med at mamman din døde og gå videre. Jepp og det er netopp det jeg gjør. Lærer av situasjonen.

Konklusjonen er: Mamma har lært meg at livet er kort og jeg orker ikke finne meg i dilldall som opptar tia mi. Slem har jeg ikke tenkt til å bli men egoistisk ja det kan hende, og si mere i fra i forhold til hva jeg liker og ikke liker ja det skal jeg. Og gjøre mest av det jeg har lyst til og vise ungene mine at de har valgmuligheter, MANGE! Og at de er 100%bra nok akkurat som de er. 
  
Dagens utblåsning😁 

2 thoughts on “I’ll have a….

  1. Godt med en utblåsing !

    Enhver må finne sin måte – og takle sin sorg på…..

    Min far døde for 5 år siden, helt plutselig uten noe forvarsel, så vi som satt igjen var i sjokk….
    Det gjør vondt, og er vanskelig – men tiden hjelper å finne sin vei igjen, utrolig nok .

    Klemmer fra Helen

Legg igjen en kommentar

