Julen,julen,

På radioen spilles julemelodiene, uti gangen står et DIGERT juletre med røde kuler og eskene med pepperkaker hvisker navnet mitt hver gang jeg går forbi, ja jeg er nermest sikker på at de løfter litt på lokket også så det lukter litt til og med….

 I bladene handler det om godis, og innpakking og det må sies at det er sannelig ikke lett å holde seg i skinnet altså for en sånn juleelsker som meg.

 I kveld skal jobben min på julebord og i tradisjon tro er jo selvfølgelig jeg blitt insane angrepet av min irriterende allergi så jeg ser SÅ flott ut….(hahaha)

Meeeen,antihistaminene får gjøre jobben sin og  julebord skal bli😊


Jeg synes denne «Tinenissen» er så søt så han måtte med…

Men til poenget….. Alt er veldig fristende og nå er heldigvis ventetia over. Det er lov å pynte litt i helga og det er lov med julebrus og pepperkaker så denne helga skal det koses😊🙏🎁

Ønsker dere alle en strålende herlig adventshelg😘

Legg igjen en kommentar

