Baby it’s cold outside…

I dag er det 4.desember og jeg har gjort endel ting litt annerledes i år enn årene før.


Jeg har enda ikke veldig mye julestemning og synes det er litt rart å si god jul til kundene…Men julemusikk får meg alltid i god stemning og Jeg har spesielt to julesanger som gir meg tonnevis med julestemning og de som ligger på delt førsteplass ja det er Kurt Nilsen med Santa baby og The Pogues med Fairytale of New York❤️ Men julemusikk er jo helt spesielt så å finne bare en favoritt er vanskelig, alle er liksom så fine på hver sin måte. Uansett har jeg nå hørt i evigheter på julemusikk, vi har bakt pepperkaker og drukket gløgg men stemninga er fortsatt ikke helt der.

Heldigvis så er jeg helt ferdig med julegavene og i går fikk jeg bittelitt mer stemning da vi i år som i fjor og året før og…. min gode venninne Nina og jeg møttes for å tusle i julegater.


Det ble selvfølgelig innom de herligste butikkene som bl.annet Kremmerhuset og Cornelias hus❤️  På Kremmerhuset var det ikke overflod av julepynten men en obligatorisk butikk å stikke innpå. Men Cornelias hus ja der var det jul😍

 Og for et magisk juletre😍
 Nydelig.
De hadde også pyntet julebordet.

 Denne dagen er helt obligatorisk hver eneste desember og i år dro vi på Frida for en herlig meksikansk middag med god vin til.
 Ja de kan å lage mat i byen vår.
I helga skal vi på julebord nr 3 for denne sesongen så det blir spennende og se om vi får litt mer stemning da.

Ønsker alle sammen en strålende julefredag🎅❤️

Legg igjen en kommentar

