Rolig og deilig dag

I går var vi på julebord det skulle man tro tok litt av. Vel det gjorde det ikke og det var det delte grunner for. Mannen i huset har blitt syk og det er ikke litt, dakkar han😔 Nå holder han ikke på å dø sånn som menn flest gjør når de er syke, han er oppriktig syk😔 

 Feberen herjet men med litt tabbisser fikk vi til å være dær til litt før 24 men da var det natta. Maten var helt ok men jeg syntes ikke det var revolusjonerende. Praktisk sett kunne nok ting ha vært gjort på en bedre måte men vi koste oss så mye vi kunne klare😊

Neste helg må jeg si at jeg gleder meg til å være hjemme. Det er koselig å være sosial i førjulstia men det er sannelig deilig å kose seg hjemme også.

  I dag har jeg fått laget alle delene på pepperkakehuset mens mannen sov (hele dagen) Da storm kom hjem pyntet vi, planen er å sette det sammen når han er i seng, vel jeg får se om tia strekker til…..

 Iallefall en som var glad for å se mamma😊 gleder meg til fri og juledager med barna. ❤️ nei nå skal jeg se skomaker Andersen med minsten. Ha en fin 2 søndag i advent.

Legg igjen en kommentar

