I dag er det hele 35 år siden at denne skjønne gutten ble født ❤

Bilde 28.10.2015, 23.10.04Denne gangen ante jeg ikke hvem du var og det var sikkert greit for vi hadde nok ikke blitt så gode venner, jeg var nemlig en temmelig bortskjemt jentunge og bortskjemt ja det har jeg fortstått at du også var så vi hadde nok brukt tiden vår på å sammenligne hvem som var best.( jeg hadde garantert selvfølgelig vunnet.. 😉 )

Men år etter år etter år senere så møttes vi, under de rareste omstendighetene selvfølgelig 😀 Jeg må si jeg er glad for at du har blitt litt et år større men at du fortsatt er like barnslig og leken.
Og ikke minst har drømmer, og at vi deler mange av dem.
Bilde 26.09.2015, 17.20.17

En av de kjekkeste mannfolka jeg vet om er du også( men nå må du ikke bli innbilsk da kjekken) …..
Og fordi du er så heldig å ha scora den alle beste dama i værden ja så kan du jo bare glede deg til resten av livet….;) og vi starter med dagen i dag, noe av det aller beste du vet : shopping på city syd……hahaha 😉 Gled deg 😀

Ønsker deg en knallfin dag kjekken, selv på o` grufulle city syd… Men jeg kjenner deg, du er «low maintenance» så en god middag og en bedre vin klarer vel å gjøre opp for grusomhetene ikke sant?

Digger deg<3

Gratulerer med dagen ❤

Bilde 24.09.2015, 12.43.12

Legg igjen en kommentar

