Jul to ganger på en uke.

Denne jula ble ikke helt som planlagt, litt av forskjellige årsaker.
Så i år ble det jul på julaften den 24. hjemme hos svigermor og svigerfar, men først startet jeg hjemme i godstolen med minstemann og vi spiste julebrød med geitost.
Bilde 24.12.2015, 09.44.14
Før vi vekte resten av huset for en digg julefrokost som er tradisjon hvert eneste år.
Bilde 24.12.2015, 11.58.32

Bilde 24.12.2015, 11.59.15
Jeg er så heldig å ha fått ei datter som er like glad i Tre nøtter til Askepott som meg selv, så å se henne sitte å følge med var ren magi og brakte tilbake mange gode minner fra da jeg selv var ung.

Bilde 24.12.2015, 11.57.43

Da vi hadde spist og kost oss, pynta oss og klemt og kosa på de som skulle til pappan sin så dro vi inn til Svigermor og Svigerfar for å spise middag.
Bilde 24.12.2015, 17.16.37

De serverte sannelig både Ribbe og Pinnekjøtt og det var virkelig helt nydelig.
Min kjære mann hadde jo selvfølgelig valgt ut vin til maten  men fordi det var så mye folk og mange samtaler å følge med på så husker jeg rett og slett ikke om den var vond eller god…. Vel hadde den vært vond hadde jeg husket det 😀
Nydelig middag var det i allefall.
Julaften er jo som julaftner flest i denne familien også så etter mat er det dessert. Og etter dessert er det kaffe og pakker.
Bilde 24.12.2015, 18.41.06
Ja å for ikke å glemme nissen ❤
For det kom jo en nisse selvfølgelig også, og sjefen sjøl fikk seg motorsag.
Og vi voksne fikk oss mange flotte gaver vi ble veldig glade for. Tusen takk alle sammen ❤
Om bare 4 dager skal vi ha enda en julaften. Denne gangen blir vi fulltallige.
Og det gledes noe helt vilt. 😀
Morfar kommer også, vi tenkte at hvorfor ikke bare feire julaften på nyttårsaften så kan vi like så godt ha kalkun, ja også slipper vi å vente så lenge på rakettene også:)

Jeg håper alle sammen har ei fin jul, jeg håper dere tar vare på hverandre og er sammen, jeg ønsker for alle at de har noen å være sammen med i høytia.
Jeg håper og ønsker at folk ikke bruker over evne, og tenker litt på de som ikke har det så bra, og kanskje avser litt kjærlighet og varme….
Riktig god jul alle sammen.

 

 

Legg igjen en kommentar

