Utsette……

De fleste jenter er jenter,de er flinke jenter, de liker rosa klær, vakre ting, er forsiktig, stille, dannet og tilpasser seg, de lytter fremfor å snakke og når de sier noe så er det så søtt at alle må smile litt.
De flokker seg sammen og blir avhengig av hverandre, de deler klær, sminke og går alltid sammen på do….
Jeg er ikke noen flink jente i det heletatt.
Jeg har alltid vært motasatt, jeg har aldri likt å pynte meg, ikke engang når jeg var lita jente skjønte jeg poenget med kjoler og pent hår, jeg var nok heller ikke så sosialt intelligent at jeg forstod at jeg skulle holde munn heller enn å spy ut hva jeg mente, derfor endte jeg også opp med få jentevenninner.

Bilde 30.08.15, 19.12.52
Jeg har alltid trodd at jeg egentlig skulle være gutt men av og til får jeg høre at jeg er jente. Noen ganger skjønner jeg at ja det er jeg, som for eksempel når jeg får en kort tekstmelding fra noen jeg forventer en litt lengre en i fra og blir sittende og gruble på om det var noe bak den…
Eller når jeg har prøvd 24 av de 200 kjolene som henger i skapet ( ja for nå eier jeg faktisk kjoler også) og jeg hyler uavbrutt at jeg har ingenting å ha på meg, helt til jeg gjør det aller dummeste av alt og spør min elskede mann om hva han synes om det jeg har på meg. Jeg ser jo at han er redd for å svare for han vet at spørsmålet ble stilt med piggene ute og om han svarer at jeg var kjempefin så kommer jeg til å kalle han en løgner og om han sier at det ikke var spesielt fint så kommer vi oss aldri avgårde. Stakkar menn, de taper uansett og vi damer er rett og slett gale innimellom. ( unnskyld Torbjørn 😉 )
Bilde 26.09.2015, 18.22.17
(love you;) )

Vel for det meste av tia så har jeg fått høre at jeg visstnok ikke er noen typisk dame, hva nå enn det betyr. Eller om det er positivt eller negativt det får bli for allmennheten å finne ut av 😉

En ting kan jeg iallefall si og det er at i dag føler jeg meg ikke spesielt dame.
I dag er det kardiodag, og på merkelig vis så blir alt utsatt….
Kardio som de aller fleste jenter elsker og er det de alle sammen trener når de trener, vel jeg HATER det.
Jeg har prøvd utallige forskjellige måter å motivere meg på, men uansett så funker det ikke altså.
Faktisk så kan jeg like det om det er varmt ute og jeg kan løpe i skogen, men nå når det er en million minusgrader og jeg må kjøre kardio inne……..ææææsj
Styrketrening kan jeg gjøre hver eneste dag, og gjerne fler ganger om dagen, jeg kan pushe meg over max og tilbake igjen og likevel synes det er morro.
Men kardio…..yæck…….
Nå har jeg utsatt det i tre timer og nå ser jeg at sannelig ups…. er det ikke tid for lunch tro? ..hmmm…:D

Blir spennende å se om bena får til å bevege seg ut av huset i dag altså.. har hørt at det skal være kaldt også…

Uansett så ønsker jeg dere alle en strålende fin onsdag 😀

Legg igjen en kommentar

