Fredag og gjøre om i huset tid….

Som de fleste kjenner går jeg hjemme om dagen og har stort sett vært flink og satt meg i aktivitet men i dag er en dag jeg ikke hadde så mye å finne på.
De dagene er farlig her hos oss for da skjer det ting i huset og det trenger ikke å være noe alle liker så godt.
Jeg hadde egentlig planer om å besøke min gamle arbeidgiver på ScheiJakobsen i dag og spise noe delig til lunch og shoppe litt nytt til helgen.
Men på forrige fredag ble lommeboka mi stjålet og selv om kortet er bestilt og på vei var det ikke i postkassa i dag heller…buhuuuu…..
Vel da var det bare å begynne å vaske litt i huset da, så da fikk jeg iallefall gjort det men så var det noe da som ikke var helt som jeg ville så da når vaskinga var ferdiggjort ble det laget en ny kjøkkenøy…haha:)
Jepp Mr.T du hørte riktig, kjøkkenet har fått noe nytt IGJEN!

Bilde 22.01.2016, 13.00.27
Så nå når lunchen er fortært og motivasjonen kommet tilbake blir det en tur på trening tenker jeg. Og før jeg vet ordet av det er ungene hjemme fra skolen og tacoen blir forbredt.

Riktig god fredag alle sammen 🙂

Legg igjen en kommentar

