Lyst på no enkelt å godt?

Mange lager seg dette ofte men jeg er så dårlig til å huske på det. Så nå blogger jeg det så jeg kanskje husker det senere. Laget meg dette ofte når jeg var gravid med minstemann husker jeg.Er jo så enkelt og så digg søtt og godt, og ikke er det så usundt heller. 

Fruktsalat med vaniljekesam eller yoghurt❤️

  Ta den frukta du har lyst på, skjær opp i biter, hell over kesam eller yoghurt. Og nyt. 
Mange bruker kanel også men for meg hører den til på grøten og i kanelbollene, pluss jeg eeeeelsker søtsaker så vanilje… Yammi😁 

Noen ganger har jeg lyst på noe knas intillegg å da strør jeg valnøtter over eller crusli.

Enjoy😊

Legg igjen en kommentar

