Visste du at…

Merk: Reklame, men ikke sponset.

Hei alle flotte mennesker der ute.

I dag blir en strålende lørdag og det ønsker jeg deg også. Det er en stund imellom innleggene nå og det beklager jeg altså, jeg skal prøve å skjerpe meg😊

Tia flyger avgårde og før jeg vet ordet av det har det gått en ny uke. Men det går jo bra det så lenge det er gøy😊
I morgen kommer det noen fantastiske damer hit som skal delta på et yoga og mindfullness-kurs jeg hadde konkurranse på. Det blir en flott dag altså. Og er du ikke trekt ut denne gangen, men kunne tenke deg å prøvd noe sånt, så send meg en mail eller ta kontakt på telefon.

Visste du forresten at jeg sammen med HIT THE GYM hver eneste søndag i hele sommer kl 11:00 har gratis familieyoga på Marinen? Og blir det dårlig vær møter vi opp i Hit sine lokaler inne, det er god plass. Og dette tilbudet er for alle sammen, om du er medlem eller ei.

Dette er en strålende og leken måte å starte søndagen sin på.
Nei nå skal gulvet vaskes og lunchen settes i magen. Ha en magisk og god lørdag 🙏😘

Y.

Legg igjen en kommentar