Konfirmant i hus.

Det er helt tullete å tenke på at denne lille klumpen her skal konfirmeres i helga.

Skjermbilde 2016-06-10 kl. 15.01.21

 

Det føles ikke lenge siden at jeg holdt den lille bylten i armene mine og livredd sammen med faren i huset plasserte han i bilstolen for å kjøre han hjem, hjem til oss.

Ingen av oss hadde den smaleste peiling på hvordan dette skulle gå og jeg husker som det var i går at vi kom hjem, jeg bar han rundt i huset og visste ikke i det heletatt hva jeg skulle gjøre med han. Skulle jeg bare sitte å holde han eller skulle jeg legge han i fra meg… å da så? hva skulle så skje?
Så ung og uviten men samtidig den stolteste mamman i hele verden som hadde produsert det vakreste i hele verden.
Bilde 15.09.2015, 17.58.04

Ja å i helga så trer han inn i de voksnes rekker. Og det er litt av en gutt vi har. Han er så flott, snill, aktiv og leken.

Jeg er superubermegastolt over å være mamman din Birk ❤

 

1 tanke på “Konfirmant i hus.

  1. Huske det utrulig godt når du ble gravid!
    Og du var innom på salongen, rett før han kom! nå er han konfirmant! Hjelp kor fort tia går!
    Ha ei nydelig konfirmasjons helg!
    Lykke til og tvi-tvi 😘
    Klem ❤️

Legg igjen en kommentar