Tenk at denne lille

jula 2006 009skjønne prinsessa her blir hele 10 år i morgen!
Tia flyr avgårde i 1000km i timen og vips så flytter de ut (WÆÆÆ)

Jeg føler meg veldig heldig som får være mamma´n til denne lille divaen;) ja for hun er virkelig det!

I kveld kommer familie og spiser kake og mat og i morgen ja så har snuppa jentebursdag!
Det skal jeg fortelle deg er stor stas, alt er hjemmelaget og ingen pølser til servering her skal du vite, neida for frøken strøken skal nemlig ha tapas til mat! Og heller ingen kaker, nei for pannekake og is skal vite 😛
Tilslutt så har vi i lang tid laget pikekyss og kremmerhus, ja for hun skal da ikke servere noe smågodt til 7kr på europris nei! Gjestene skal behandles som prinsesser så derfor kun det beste til de:D 😀 😀

Selv om det er mye arbeid så synes jeg det er koselig å gjøre dette sammen, for hun har virkelig hjulpet til selv også denne damen, hjemmelagde pompoms har vi til og med fixet 🙂
Jeg skal prøve å huske å ta litt bilder i dag og i morgen så jeg får lagt ut noen fra bursdagen:)

ønsker dere alle en strålende fredag:)

Legg igjen en kommentar